Ti s-a solicitat sa completezi cerere certificat de urbanism pentru eliberarea documentului? Cererea pentru emiterea certificatului de urbanism se adauga la dosar, alaturi de restul documentelor. Odata complet, dosarul cu acte poate fi depus, iar in termen de cateva saptamani (in functie de institutie) certificatul de urbanism poate fi ridicat.
Dupa ce ai obtinut Certificatul de Urbanism poti trece la urmatoarea etapa: obtinerea autorizatiei de construire sau demolare, intrarea in legalitate etc.
Revenind la cererea pe care trebuie sa o completezi, aceasta este de regula pusa la dispozitie de catre institutia publica care elibereaza Certificatul de Urbanism. Vorbim in detaliu despre cerere, ce cuprinde, cum arata, dar si care sunt restul actelor pe care sa le pui la dispozitie, alaturi de cerere.
In general, o cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism necesita introducerea datelor cu caracter personal ale solicitantului si ale imobilului, urmate, bineinteles, de completarea scopului pentru care se doreste eliberarea Certificatului de Urbanism.
Cererea poate veni insotita si de o pagina de precizari cu privire la completarea corecta a acesteia. In orasul Bucuresti, cererile pentru emiterea Certificatului de Urbanism au o structura asemanatoare pentru fiecare sector.
Tot in cerere certificat de urbanism poti regasi mentionate si documente pe care trebuie sa le anexezi in sprijinul identificarii imobilului: planuri cadastrale si extras ortofotoplan, extras de carte funciara.
Cu ce scop emiti un Certificat de Urbanism? Asa cum am precizat, scopul pentru eliberare Certificat de Urbanism se completeaza in cerere. Cele mai comune cazuri cand ai nevoie de Certificat de Urbansim sunt pentru:
Daca vrei sa citesti ce acte trebuie sa pui la dispozitie, alaturi de cerere certificat de urbanism (pentru fiecare scop in parte) te invitam sa accesezi pagina Certificat de Urbanism.
Echipa se poate ocupa de obtinerea certificatului de la A la Z, in locul tau, daca proprietatea ta este din Bucuresti.
Pentru fiecare sector in parte, iti lasam modelul de cerere emitere Certificat de Urbanism pus la dispozitie de autoritati, la momentul actual. Dupa completarea cererii si atasarea ei la dosarul cu acte, documentele pot fi depuse, iar in termen de aproximativ 30 de zile se elibereaza Certificatul. Cererile pentru emiterea Certificatului de Urbanism sunt aferente fiecarui Sector in parte:
Daca ai in proprietate lucrari pe care le-ai demarat recent fara sa obtii autorizatie (ai construit, ai demolat pereti, ai desfiintat camara / debara etc) poti urma procedura de eliberare certificat de urbanism pentru a intra in legalitate. Pentru lucrarile executate si sanctionate, alaturi de cererea pentru emiterea certificatului de urbanism, ti se pot solicita copie a procesului verbal de constatare si sanctiune si copie cu dovada de achitare a amenzii. Asadar, din experienta noastra, lista cu documente pentru intrarea in legalitate, pe langa cerere certificat de urbanism, poate include urmatoarele:
Cererea pentru emiterea Certificatului de Urbanism in scopul autorizarii lucrarilor de construire este una dintre procedurile pe care le poti urma. In tot acest proces, ca sa intri in legalitate cu modificarile vei avea nevoie printre alte acte si de expertiza tehnica.
Iti multumim pentru timpul acordat si iti reamintim ca ne poti adresa orice intrebare legata de serviciile noastre la contact@expertiza-mlpat-apartament.ro sau la numarul 0733 479 973.
Toate informatiile cu privire la cererea pentru emiterea certificatului de urbanism sunt orientative si au scopul de a te informa. Autoritatile competente vor informa cu privire la actualizarea legilor / documentelor puse la dispozitia cetatenilor.
Nu ramane decat sa descarci cererea pentru eliberarea certificatului de urbanism, sa o completezi si sa treci la urmatorii pasi pe care trebuire sa-i urmezi, in functie de scopul pentru care soliciti eliberarea documentului. Iti dorim mult succes si te invitam sa ramai cu ochii pe blogul nostru.